PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Tuesday, December 27, 2011

Pendaftaran Agen Kini Dibuka!

aAssalamualaikum

Bagi anda yang memang berminat untuk menjalankan perniagaan secara part time, jangan lepaskan peluang ini. Kerana anda boleh merebut perniagaan ini dengan modal serendah RM150! Dan keuntungan sehingga 45%!

Disebabkan ramai agen yang tidak aktif dibawah zatie, maka zatie akan mencari agen baru yang betul-betul berminat. Apakan syarat-syarat kelayakan untuk mendatfar sebagai agen?

http://2.bp.blogspot.com/-K-7_jIUAK0o/TiBSB29BdhI/AAAAAAAAAE4/9fWH2zUMfe8/s1600/agen.jpg 

1.Jika berminat untuk menjadi AGEN CATALYST, sila INBOX Facebook Zatie Catalyst 


2. Untuk melayakkan anda didaftarkan sebagai agen, anda perlu membuat pembelian RM 150.00 atau lebih (dalam satu resit). Pembelian pertama TERUS MENGGUNAKAN HARGA AGEN . Item boleh dicampur.
3. Pembelian kedua atau seterusnya hendaklah berjumlah MINIMA RM 150.00 (dalam satu resit juga) jika kurang dari jumlah tersebut , kami tidak dapat memberikan keistimewaan harga agen kepada anda lagi.

4. Untuk pembelian pertama, selepas pengesahan order & pembayaran dibuat, ANDA PERLU MENDAFTAR SECARA ONLINE (bagi urusan pendaftaran dan pemprosesan kad agen. Proses bagi kad ahli mungkin mengambil masa dan ianya akan dipos terus dari PIHAK SYARIKAT).Sila klik logo Catalyst yang ada di sidebar bahagian atas.

Mudah bukan? Peluang perniagaan ini terbuka untuk semua rakyat Malaysia berumur 18 tahun ke atas! 
ANDA BERMINAT?

boleh SMS/Call zatie terus di
0129666273 (maxis)
0145232010 (celcom)

*SILA MOHON KEBENARAN UNTUK COPY* PLEASE CREDIT TO http://zatiecatalyst.blogspot.com

0 comments: