PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Thursday, April 12, 2012

Norefal Vit E Softgel Facial Oil

Assalamualaikum.. mesti you all dah biasa dengar pasal Norefal Vit E ni kan? Kalau tak pernah, jom baca sikit info pasal Norefal ni.


Sejenis losyen atau serum yang direka khas untuk menambahkan nutrisi bagi semua jenis kulit. Vitamin ni berbau wangi dan digunakan dua kali sehari pagi dan malam selepas mencuci muka. Sapukan rata pada keseluruhan muka dan leher. Ia akan melembutkan pipi dan membantu meremajakan wajah kita. Produk ini akan repair struktur kulit muka kita yang sudah rosak.. So sesuai untuk menutup liang2 roma yg terbuka dan menghilangkan kedutan2 halus dan bekas jerawat serta menegang dan melicinkan kulit.




Vitamin E Softgel made from Swiss Switzerland. Produk ni juga mendapat kelulusan dari Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) dan dijamin HALAL dan bahannya selamat untuk dipakai sebab bahan-bahan yang digunakan adalah dari bioteknologi research. Produk ini juga tidak memberi kesan-kesan negatif ke atas kulit. Sesuai untuk semua jenis kulit.



Tak rugi jika menggunakan VITAMIN E SOFTGEL FACIAL OIL... Ia akan melembutkan pipi dan membantu meremajakan wajah kita. Produk ini akan repair struktur kulit muka kita yang sudah rosak.. So sesuai untuk menutup liang2 roma yg terbuka dan menghilangkan kedutan2 halus dan bekas jerawat serta menegang dan melicinkan kulit. Bagi wanita yg mengadung pun boleh menggunakan produk ini kerana ia boleh menghilangkan stretch mark di perut..

UNTUK KEGUNAAN LUARAN SAHAJA....

khasiatnya
mempercepatkan penjanaan sel-sel kulit baru untuk menjadikan kulit lebih lembut
menyerap kedalam kulit dgn begitu cepat dan membaiki tekstur kulit dalam beberapa minit
kurangkan kedutan halus
kurangkan parut,jerawat/accident
meremajakan kulit

cara guna;
pulas bijik atau cucuk dengan jarum yang bersih atau guntingkan dan sapu pada tempat yang dikehendaki

waktu;
malam sebelum tidur
jika mahu kesan lebih maksima,boleh gunakan siang dan malam


1 botol : 100 biji/RM130+RM6(postage)
untuk set trial : 10 biji/RM15+RM6(postage)

STOK TERHAD!
Untuk order, 
SMS/CALL Zatie : 014-5232010
C.O.D available. Area Kuantan, Pahang.




*SILA MOHON KEBENARAN UNTUK COPY* PLEASE CREDIT TO http://zatiecatalyst.blogspot.com

1 comments:

MRS. K ^ibuhadifhessa^ said... BALAS

Salam. Hari tu dlm tv alhijrah rancangan ejen halal ada cakap produk dari apa jenis placenta adalah haram dan jakim x luluskan halal. Cuba check.

Tq. Sharing is caring