PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Saturday, July 7, 2012

COD Available at Kuantan, Pahang!

 Assalamualaikum

Esok, Ahad 8 July, zatie akan ke bandar Kuantan untuk berjumpa dgn agen-agen Catalyst.

So, pada you all yang tercari-cari di mana nak dapatkan produk Catalyst seperti VCO Softgel, VCO Pure Oil, Collagen, Hair Treatment Series, Femme Vita, Men Vita, Mexorea, Fibre Drink, Mindstar dan lain-lain lagi, boleh hubungi zatie dengan segera untuk menetapkan masa pukul berapa untuk pick up by hand.

Area available , ECM sahaja. Korang boleh SMS/Call zatie dalam keadaan yang segera sebelum esok, Ahad jam 10 Pagi. Zatie mungkin akan bawak stok. Tapi, x banyak. Sebab dah ramai yg nak COD esok.

Untuk mendapatkannya, korang boleh SMS/CALL zatie di 014-5232010. InsyaAllah, zatie akan bagi the best price jika korang beli lebih banyak.. Buy more, Less more!!!

Current stock! Memang banyak! Don't worry untuk sms/call zatie..sebab stok memang banyak! Korang hanya perlu sms dan bagitau apa yg korang nak.. Then, zatie akan berjumpa dgn korang..

So far, this set combo memang sangat terbaekkkkk! Dah ramai yang berpuas hati dgn SET COMBO ni.. Harga yg very affordable! Korang boleh dapatkan dgn zatie.. The best price wil given!!!

SET COMBO catalyst ni jugak terbaekkkkkk! Korang patut mencubanya especially yang dah berkahwin, dan yang akan berkahwin..ehem..ehem..

Untuk order, 
SMS/CALL Zatie : 014-5232010
C.O.D available. Area Kuantan, Pahang. 

*SILA MOHON KEBENARAN UNTUK COPY* PLEASE CREDIT TO http://zatiecatalyst.blogspot.com

0 comments: