Saturday, February 9, 2013

Produk Baru! Maixara C-Sential RM99 FREE POS

Vit C 10000mg Maixara ....kesan cepat..harga berbaloi..rugi tak cuba..
 Testimoni Pengasas Maixara C
Kalo ada yang kata RM125 mahal? saya tak boleh nak kata apa.Saya jual Maixara C-Sential pd harga yg amat berpatutan dengan kandungan 10,000mg!!! 

Jika kita beli 1000mg vitamin C utk 60 tablet pun dah RM90.Maixara C Sential siap ada Kolagen & Gluta lagi. Kolagen plak bukan marine kolagen yang diimport tak tahu kesahihan halalnya, sebaliknya kami gunakan kolagen dari sisik ikan talapia yang UPM sendiri baut penyelidikan akan keberkesanannya. Tak percaya sila google. Kandungan 10,000 mg dalam 1 tablet dan ada 60 tablet dgn harga RM125.Bg saya amat berbaloi.


Bakal mencetus fenomena 2013.
Hanya sebiji sehari untuk kesan berganda, tapi harga mampu milik yang berbaloi2..
Produk keluaran bumiputera..

HARGA SEBENAR RM125
TAPI UNTUK TEMPOH PROMOSI TERHAD,
HANYA RM99(S), RM104(S/S)
60 BIJI/BOTOL
(UNTUK 2 BULAN!)

Rasai kesannya seawal 7 hari..

10 sebab mengapa Maixara C-Sential menjadi PILIHAN RAMAI
- 2x LEBIH kuantiti dari biasa iatu 60 tablet
- 2x LEBIH kandungan mg dari biasa iaitu 10,000mg
- boleh dimakan oleh lelaki mahupun perempuan
- kesan seawal 2-5 hari sahaja
- tablet boleh dikunyah seperti gula - gula
- Rasa tablet yang sangat sedap
- 1 kotak tahan untuk 2 bulan untuk jimat atau 1 bulan untuk kesan cepat
- boleh dimakan sewaktu datang haid atau ibu sedang menyusu badan
- tiada kesan sampingan kerana 100% adalah daripada ekstrak buah- buahan
- buatan tempatan, Halal dan dijamin selamat!


KEISTIMEWAAN MAIXARA C-SENTIAL: 
- Berkesan mencerahkan kulit wajah dan badan secara sekata, licin, gebu dan berseri.
- Mengekalkan kelembapan kulit, menghilangkan bintik2 hitam, memudarkan jeragat dan lingkaran gelap di bawah mata.
- Merawat penyakit kulit seperti bisul, ekzema, dermatitis, juga batuk serta demam selesema.
- Membasmi bakteria jerawat dan merawat parut.
- Anti penuaan dan antioksidan yang tinggi.
- Membantu mengurangkan masalah sinus/resdung dan alahan.
- Diperlukan untuk pertumbuhan dan pembaikan tisu, fungsi kelenjar adrenal, dan juga mengekalkan kesihatan gusi & gigi.
- Diperlukan untuk metabolisme asid folik dan vitamin lain.


SETIAP TABLET 10,000MG MENGANDUNGI:
1) Vitamin C (1,000mg)
2) Collagen (4,000mg)
3) Glutathione (3,000mg)
4) Ekstrak Strawberry (2,000mg)

FAKTA PRODUK:
1) Produk keluaran Bumiputera Islam
2) Halal & Selamat
3) Tidak mengandungi Gelatin
4) Selamat untuk wanita mengandung dan menyusu badan
5) Pengilang berstatus GMP
6) Sesuai untuk lelaki dan wanita
7) Kolagen dari ikan talapia- mereka yang alah kolagen marin/seafood boleh amalkan
8) Terbukti berkesan!






Menariknya, ia boleh ditelan atau dikunyah dengan perasa strawberi.. :) Serlahkan keserian dan kecantikan anda dengan cara yang mudah dan menjimatkan..
PENGAMBILAN DISARANKAN:
-1 tablet selepas makan malam setiap hari (usah ambil terlalu lewat atau selepas pukul 11 malam)
- bole diambil maksima 2 tablet
- minum air putih yang banyak sepanjang hari

MCS boleh dimakan oleh kaum hawa dan juga adam..

ini adalah testimoni kaum adam dimana sebelum ini kulit beliau kering, bekas jerawat yang agak banyak.. Alhamdulillah selepas menggunakan MCS kulit lebih segar, cerah dan tidak kering...

Beliau sangat gembiran dgn perubahan yang berlaku selepas bersama MCS.

Hanya seminggu bersama MCS, kulit beliau menjadi lebih sekata dan segar berbanding sebelum ini. Alhamdulillah semakin ramain yakin dan percaya dgn MCS..
Kulit beliau menjadi lebih cerah, bersih dan cerah dalam masa 7 hari penggunaan MCS.

Jom dapatkan MCS untuk kulit lebih segar, cantik dan berseri.

testimoni baru...

Kulit kusam dan kering menjadi lebih cantik dan berseri...

Nampak lebih muda dan cerah slps 2 minggu menggunakan MCS secara konsisten.

Lagi testimoni hebat MCS...

kesan parut yang hilang.... 

"Asslm.. Hi sume.. Sy nk share kbaikan mcs.. Dh hmpir smggu sy guna mcs. Ksn pggunaan mcs ni mng sgt hebat n cpt.. Hasil gabungan vit c, kolagen & glutathione dlm stiap tablet mnjdkn kulit sy smakin lembap, licin & anjal.. Kuar umh dh xpyh nk mekap sgt.. Skdr pakai bedak tabur je pun muka ttp nmpk segar. Yg plg best, rsnya yg sedap mmg wt rasa xsbr nk mkn stiap ari! Dan... Yg psti, MCS adalah produk kluaran Muslim yg x prlu diragui.

(Bersama-sama emel ni sy srtakn gmbr tbaru sy.. Amik pg td otw nk g kje.. Hihi...)"


Testimoni Warga Brunei Selepas 5 hari consume MCS
Kulit wajah lebih cerah dan kesan jerawat makin pudar.. Wajah nampak segarkan! Jom consume Maixara C-Sential (MCS) dijamin 100% ada kesan..


Testimoni terbaru Pengguna C-Sential..
Hanya dalam 7 hari..


 Testimoni dari jauh ini..
Customer dari Brunei. Wajah sblm ini walau dgn makeup masih tak dpt menutupi kesan jerawat. Alhamdulillah slps 8 hari consume MCS walau tanpa makeup, kesan jerawat ternyata makin hilang..


WOW.. memang teruja kan!!!


Percayalah MCS pasti ada hasilnya!
"Value for your money!"

Selepas pengunaan yang konsisten

MASALAH KULIT BERMINYAK & WARNA KULIT X SEKATA...

SELEPAS 1 MINGGU DH ADA YG TEGUR PERUBAHN KULIT WAJAH...


 Alhamdulillah testimoni seorang customer yang sangat BEST...

Penggunaan MCS selama 7 hari sahaja.. menjadikan kulit beliau lebih sekata, lembut dan cerah.. JERAWAT pun makin kurang!

Anda dah mencuba MCS? Jom dapatkan dengan stokis pengedar berhampiran.. 100% dijamin ada kesannya!


 Testimoni antara yang terhebat... DALAM MASA 2 HARI AJE bersama  MCS.. WowOW! Tgk perubahannya


 Alhamdulillah, terima emel dr seorang pengguna yang baru sahaja menggunakan MCS ini selama 7 hari..

beliau sangat berpuas hati dgn perubahan kulit dan yakin MCS berkesan dalam mencerahkan dan menjadikan wajah lebih bersih dan gebu.


 Testimoni Terbaru.
Sebelum kulit agak kasar dan ada kesan jerawat.
Selepas 7 hari penggunaan Maixara C-Sential (MCS) kulit jadi lebih muda, lembut dan berseri.



Testimoni diterima lagi..perubahan seawal 5 hari
semakin hari semakin banyak testimoni MCS diterima...

Kulit beliau menjadi lebih segar, eyebag semakin kurang dan kulit semakin cerah...


Rata - rata menyatakan ada kesan selepas penggunaan konsisten Maixara C-Sential (MCS) Maixara by Mama Secret

Kali ini testimoni dari customer yang consume selama 5 hari sahaja.

Nampak tak perubahannya? Alhamdulilah semakin ramai confident untuk consume MCS setelah melihat testimon - testimoni hebat daripada customer MCS.



Harga 1 kotak Maixara C - Sential
60 biji
Harga Biasa RM125
Harga Promosi RM99
* FREE POSSSSS KEPADA SEMUA NEGERI TERMASUK SABAH/SARAWAK!


*SILA MOHON KEBENARAN UNTUK COPY* PLEASE CREDIT TO http://zatiecatalyst.blogspot.com

0 comments:

Sila isi borang order di sini. DALAM MASA 24 JAM KAMI AKAN REPLY.

FULL NAME :
EMAIL ADDRESS *DOUBLE CHECK*
H/P NO :
STATUS : REGULAR CUSTOMER
NEW CUSTOMER
AGEN/DEALER
MINI STOKIS
STOKIS
FULL HOME/OFFICE/COLLEGE ADDRESS *POSCODE*
TABITA SKINCARE : TRIAL PACK A STANDARD : RM110
TRIAL PACK B PREMIUM : RM150
REGULAR PACK : RM260
EXCLUSIVE PACK : RM290
SELECT ORDER HOT PRODUCT 2014 : AURAWHITE GLUTACOLLAGEN : RM120
K COLLY SWEET 17 : RM120
PERLA COFFEE : RM59.90
PERLA CHOC MILK : RM65.90
MIRACLE SLIMMING COFFEE : RM100
DOUBLE STEMCELL : 4 KOTAK RM335
EMILAY WHITENING : RM30
EMILAY COLLAGEN : RM30
EMILAY BREAST : RM30
FIGURE UP : RM30
ROYAL SLIM LISHUO MAGIC : RM110
RADIGLOW SKINFINITI : RM180
HAIR ROSE PERFUME : RM25
SKINCERITY MASKER ROLL ON : RM200
BELVYA MAGIC SCRUB : RM85
SELECT ORDER CATALYST PRODUCT : VCO SOFTGEL CAPSULE : RM39.90(SM)/RM43.90(SS)
VCO PURE OIL : RM39.90(SM)/RM43.90(SS)
CATALYST COLLAGEN : RM59.90(SM)/RM 65.90(SS)
CATALYST FIBRE DRINK : RM59.90(SM)/RM65.90(SS)
CATALYST MIND STAR : RM59.90(SM)/RM 65.90(SS)
CATALYST HAIR TREATMENT : RM39.90(SM)/RM 43.90(SS)
CATALYST HAIR REVITALIZER : RM39.90(SM)/RM 43.90(SS)
CATALYST MEXOREA : RM40.00(SM)/RM45.00(SS)
CATALYST FEMME VITA : RM45.00(SM)/RM49.00(SS)
CATALYST MEN VITA : RM45.00(SM)/RM49.00(SS)
CATALYST AMBIENCE : RM259
CATALYST CUR:V : RM259
SELECT ORDER SNE PRODUCT : SNE BEUTSKIN ESSENCE : RM250 / MEMBER RM210
SNE CAPSULE : RM220 / MEMBER RM198
SNE SLIMMERZ CAPSULES: RM350 / MEMBER RM295
SNE EXCEL TEA : RM90 / MEMBER RM75
SNE ARTERDARDY : RM230 / MEMBER RM199
SNE REBOND ESSENCE : RM242 / MEMBER RM198
SNE WIS-D ESSENCE : RM220 / MEMBER RM189
SNE SEABUCK ACTIV : RM90 / MEMBER RM75
SNE VITAL + ESSENCE : RM220 / RM180
SELECT ORDER PINKISH BEAUTY PRODUCT : PINKISH BEAUTY GOLDEN COLLAGEN GEL : RM59.90
PINKISH BEAUTY GLUTA COLLAGEN GEL : RM45.90
PINKISH BEAUTY GLUTA COLLAGEN SOAP : RM35.00
PINKISH BEAUTY BB ROYAL GEL : RM39.90
PINKISH BEAUTY GLUTA AMAZING LOTION : RM52.90
PINKISH BEAUTY DEODORANT ROLL-ON WHITENING : RM30.00
PINKISH BEAUTY FEMININE WASH GEL : RM30.00
SELECT ORDER VITAMIN PRODUCT : VITAMIN E SOFTGEL NOREFAL : RM130/100 BIJI
VITAMIN C 1000MG : RM60/100 CAPSULE
SELECT ORDER FELINNA BEAUTY PRODUCT : FELINNA INCHLOSS LOTION : RM50
FELINNA PMCVC CAPSULE : RM70
SELECT ORDER MAIXARA PRODUCT : MAIXARA C-SENTIAL : RM80
MAIXARA SLIM LOOK LOTION : RM50
MAIXARA WHITE ESSENTIAL : RM80
MAIXARA MIRACLE ESSENCE : RM80
SELECT ORDER MAKE UP PRODUCT : TONY TINT : PINK - RM20(SM) , RM30(SS)
TONY TINT : RED - RM20(SM) , RM30(SS)
BEDAK ARAB RUSSET/50GRAM : RM60
BEDAK ARAB RUSSET/25GRAM : RM40
BEDAK TANAKA 40 GRAM : RM15
SUPRA KRYOLAN FOUNDATION/10 GRAM : RM40
EYE MASK COLLAGEN : 1 PCS RM2
SHISEIDO BLACK MASK : 1 PCS RM2
FINAL ORDER *REQUIRED*
PAYMENT :
SETTLE PAYMENT WITHIN : NOW
24 HOURS
48 HOURS
OTHER QUESTION *NO REQUIRED*

Put a website form like this on your site.