PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Friday, June 7, 2013

NEW PRODUCT!!! HOTTTTT!!! RADIGLOW SKINFINITI ^______^








Supplement TERBAIK untuk kesihatan juga kecantikan luaran dan dalaman.

RAMUAN TERDIRI DARI L-GLUTATHIONE, VITAMIN C, ASTAXANTHIN, BLACKCURRANT EXTRACT, HYDROLYZED FISH COLLAGEN.

*Makanan tambahan terbaik untuk kulit kelihatan muda, sihat dan lebih cerah.*Membantu mencantik, menghalus dan menganjalkan kulit.*Merawat pelbagai masalah kulit seperti jerawat, jeragat dan lain-lain.*Juga terbaik untuk penglihatan, gigi, kuku dan rambut.*Antioksidan semulajadi. 550 kali lebih kuat berbanding Vitamin E.*Menghindar dan mencegah dari penyakit kronik seperti Kanser, Alzheimer, Parkinson, Diabetic, Sakit Jantung dan lain-lain.

Kenapa anda mesti pilih RADIGLOW sebagai supplement tambahan anda??
● Jawapannya kerana RADIGLOW merupakan Produk Pertama yang lengkap mengandungi semua keperluan tubuh badan anda untuk kesihatan dan juga kecantikan. 1001 khasiat dan kebaikan hanya dalam 1 produk.
● Kandungan RADIGLOW terdiri daripada RAMUAN PREMIUM yang terpilih dari sumber-sumber berikut seperti ASTAXANTHIN L-Glutathione, Hydrolyzed Fish Collagen, Vitamin C dan juga Blackcurrant Extract.
● Didatangi dalam bentuk bungkusan kotak yang Eksklusif mengandungi 2 botol RADIGLOW yang mudah untuk ditempatkan di rumah dan juga di bawa kemana sahaja seperti di dalam handbag bagi kaum wanita
● Cara penggunaan yang sangat mudah. Berbentuk Tablet yang boleh dikunyah atau terus ditelan dengan rasa enak Blackcurrant/ Beri. Hanya perlukan 2 tablet Radiglow setiap pagi dan anda akan tampil sihat dan menawan dari hari ke hari.

PRICE : RM180 SM / RM190 SS
POSTAGE FREE OF CHARGE

FREE GIFT DIBERIKAN ^______^

SMS/WHATSAPP : 014-5232010 (ZATIE STOKIS KUANTAN)
COD AVAILABLE : AREA BANDAR KUANTAN

*SILA MOHON KEBENARAN UNTUK COPY* PLEASE CREDIT TO http://zatiecatalyst.blogspot.com

1 comments: