PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Wednesday, September 12, 2012

Stokist & Dealer SNE Beutskin Essence diperlukan!

Assalamualaikum

Alhamdulillah..Jualan bulan lepas dan bulan September ni naik dengan mendadak.. Bersyukur sangat2.. Thanks so much to you all yang xputus2 order dgn zatie..

Dengan ini, zatie dah mula bukak untuk pendaftaran Stokist SNE Beutskin Essence.. Kalau sebelum ni, zatie just ambil dealer, And nowwww! Zatie mula memerlukan stokist untuk setiap daerah di setiap negeri kerana permintaan SNE Beutskin Essence sudah meningkat dengan dasyattnya!

 *Dealer & Stokist diperlukan segera*

Jadi, zatie sampai xcukup stok untuk by hand dengan customer2 lain di Kuantan.. Sebab memerlukan stok untuk postage pada yang beli online..

If korang ada yang berminat nak join bisnes SNE Marketing ni, dialu-alukan sangat untuk SMS zatie.. SMS sahaja.. Call xdigalakkan sebab zatie agak busy untuk answer your call..

Modal untuk menjadi Stokist SNE???? Hanya RM3K.. Bonus yang tinggi menanti anda.. Dan gift voucher akan diberikan kepada setiap stokist yang mencecah jualan setiap sebulan sebanyak RM9000 ke atas. 

Apa tunggu lagiii? Jangan lepaskan peluang keemasan ini! Zatie boleh, kenapa tidak anda??

High demand gilerrr SNE Beutskin Essence ni.. Sehari 50 inboxsss akan masuk dalam Facebook.. So sorry kalau zatie reply lambat.. Bukan you sorang je, ramai lagi yang order.. Pay first, get first!

Untuk order, 
SMS/CALL Zatie : 014-5232010
C.O.D available. Area Kuantan, Pahang.

*SILA MOHON KEBENARAN UNTUK COPY* PLEASE CREDIT TO http://zatiecatalyst.blogspot.com

0 comments: