PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Monday, December 30, 2013

KENAPA TABITA SKINCARE ZATIE ORIGINAL 100% ???

 Assalamualaikum

Dalam post zatie minggu lepas zatie ada bagitau and dah janji nak cerita kat korang semua kenapa Tabita Skincare yang zatie jual adalah Original 100% ? Ok baiklah... Ambil nafas...... Fuuuuuuu lepas... Hehehehe nak cerita dengan penuh tenang niii sebab ada yang tuduh melulu cakap zatie jual Tabita fake. Ohmaiii korang silap besar laaaaaa...

YANG BERTUDUNG : KAK AZLIN
YANG FREE HAIR : IBU DESSY

Okay, untuk pengetahuan korang semua, zatie memborong Tabita Skincare Original dengan seorang akak yang bernama Azlin Hilda. Zatie panggil dia kak Azlin je. Dia order direct dengan PENGASAS TABITA SKINCARE iaitu Ibu Dessy. Zatie yakin ada diantara korang yang pernah dengan nama Ibu Dessy ni kan?



Dah berapa ramai beli Tabita Skincare dengan zatie. So far alhamdulillah SEMUA sangat berpuas hati dengan result selepas bertabita. Alhamdulillah happy giler koooo dapat tolong orang. Zatie jual tabita bukan nak untung banyak mana pon, customer pakai elok, berkesan, ada perubahan. Giler ko kalau tak happy?

Zatie harap next...and next....month berpeluang untuk jumpa face to face dengan Ibu Dessy sendiri & Kak Azlin Hilda ni aamiinnnnnnn ^_____^

P/S : Tak lama lagi, CONTEST TABITA akan dilancarkan pada 1 January 2014. Jangan lepaskan peluang anda untuk menjoinkan diri! HADIAH LUMAYAN GILOS!

DUA SYARAT MUDAH JOIN

1 - BUAT PEMBELIAN SAH TRIAL/REGULAR/EXCLUSIVE PACK TABITA HANYA DENGAN ZATIE BEAUTY & WELLNESS.
2 - SERTAKAN GAMBAR BEFORE & AFTER BERTABITA.

Tunggu contest dilancarkan dulu ya! Jom bertabita mulai sekarang!!!

*SILA MOHON KEBENARAN UNTUK COPY* PLEASE CREDIT TO http://zatiecatalyst.blogspot.com

0 comments: