PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Monday, January 2, 2012

Mexorea Catalyst



Mexorea antara produk terbaru daripada Catalyst selain daripada Femme Vita dan Men Vita. Mexorea adalah health supplement untuk wanita (remaja dan ke atas). Nak tahu khasiatnya? Jom teruskan membaca ye..

Mexorea merupakan makanan tambahan yang dapat membantu mengatasi masalah dalaman wanita. Kecantikan dalaman wanita adalah amat penting untuk mengekalkan kesihatan yang berpanjangan dan agar kesihatan dalaman itu dapat dilihat terpancar sehingga menampakkan kecantikan tubuh. Mexorea bukanlah makanan tambahan bersifat segera, perlu digunakan berkala dan konsisten beserta pemakanan seimbang dan senaman ringan.

Mexorea adalah perlu untuk wanita yang berumahtangga. Bagi anak dara, Mexorea membolehkan peredaran darah cukup baik dan untuk persediaan sebelum berkahwin. Wanita perlu sentiasa cergas dan sihat untuk memastikan perjalanan rumah tangga berjalan lancar.

Hanya dengan:
RM40.00
RM45.00 (S /S)

KHASIAT MEXOREA:
Mengurangkan masalah senggugut (period pain)
Menstabilkan kitaran haid (period cycle)
Mengatasi masalah keputihan
Menguatkan otot faraj
Menghilangkan bau dan mencegah bakteria pada faraj
Memulihkan sistem peranakan
Mengecutkan rahim
Menyingkirkan toksid
Memulihkan sindrom tekanan sebelum haid
Sangat sesuai diambil bagi mereka yang sedang merancang untuk menimang cahaya mata

Cara Makan:
Cara makan Mexorea sama seperti pengambilan Collagen, 1 sachet sehari letak di lidah, hisap dan lepas dah habis, minum air suam atau jus buah. Digalakkan minum air dengan banyak dalam sehari dan seeloknya diambil bersama VCO. 

Creadit to Mommy Aisy 


*SILA MOHON KEBENARAN UNTUK COPY* PLEASE CREDIT TO http://zatiecatalyst.blogspot.com

1 comments: