PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Monday, January 2, 2012

Pengambilan VCO Catalyst sewaktu Mengandung, Berpantang dan Menyusukan (BF)


Dah ramai yang tanya zatie soalan ni. Jawapan ni zatie copy dari blog kak Eazy Catalyst.
VCO SOFTGEL CAPSULE/ VCO PURE OIL
(kedua-duanya adalah sama tetapi dalam bentuk berlainan)
RM 39.90 (semenanjung malaysia)
RM 43.90 (sabah & sarawak)


Apa kelebihan Catalyst VCO?
Kelebihan dan khasiat Catalyst VCO sangat banyak kalau nak diterangkan kat sini .Rasanya entry zatie pun dah banyak kali pasal VCO ni. Tapi disebabkan masih ramai lagi yang bertanya. Zatie terangkan sikit ye. VCO atau minyak kelapa dara merupakan minyak no 1 terbaik di dunia. Terdiri daripada asid laurik yang kandungan nya lebih kurang sama seperti susu ibu. Catalyst VCO diproses 100 % asli tanpa bahan pengawet dan bahan kimia. Jadi ianya selamat di makan / diambil seawal bayi.

Untuk kebaikan dan testimoni sila klink link di bawah ini.


sewaktu mengandung :)


dalam tempoh berpantang


baby eazy yang ambil VCO seawal kelahiran :)

Ibu mengandung, Ibu menyusu(Breast Feeding) , Sedang berpantang boleh makan ke? Ade side effect x?


Jawapannye BOLEH .Tiada side effect untuk kandungan, kesihatan dan juga bayi. 100 % dari minyak kelapa dara Gred A dan ada juga few mommies yang berkongsi VCO merupakan MILK BOOSTER mereka :)

Sewaktu mengandung
VCO akan membekalkan tenaga, membuat kita kelihatan lebih ceria dan insyallah memudahkan bersalin(pengambilan minyak kelapa merupakan antara petua untuk memudahkan proses kelahiran. Ia juga boleh mengelakkan jaundice kepada baby. Masalah perut harimau (hehehe) atau strechmark dapat dikurangkan atau lebih baik lagi jika anda sapukan seperti bio oil(VCO sangat berbaloi sebab dapat makan dan sapu).Make a wise choice.

Sewaktu menyusukan (BF)
Makan VCO seperti biasa :) baby akan mendapat khasiat VCO dalam masa yang sama untuk kulit yang putih bersih. sapukan VCO untuk rambut baby supaya cepat tumbuh. Kandungan asid laurik dalam VCO sangat baik untuk mencegah virus dan bakteria untuk menyerang ibu dan anak.

Semasa Dalam Pantang
Juga amalkan VCO seperti biasa, Tiada pantang/bentan. Jadikan VCO sebagai makanan tambahan anda setiap hari. Badan akan sentiasa bertenaga untuk menjaga anak kecil :) dan yang penting kulit sentiasa lembab dan tidak kering :)) anda juga boleh ambil collagen sewaktu menyusukan dan dalam tempoh berpantang. Tiada masalah 

Jadi, semuanya sudah terjawab bukan? Thanks to kak Eazy foe this entry.

ANDA BERMINAT?


untuk order,
isi borang di bahagian bawah blog ini

atau

boleh SMS/Call zatie terus di
0129666273 (maxis)
0145232010 (celcom)

*SILA MOHON KEBENARAN UNTUK COPY* PLEASE CREDIT TO http://zatiecatalyst.blogspot.com

0 comments: