Tuesday, September 15, 2015

HAI-O GARLIC - PETUA KEMPISKAN PERUT



Siapa NAK KURUS..?? Angkat bulu kening sekarang...!!

Ahaaa nak tau tak kita ade satu secret recepi mcm mana nak kurus dgn mudah..! 

Okey bila ckp bab kurus semua buntangkan mata kan. hehe okey kita sarankan anda ambil Garlic dgn Mineral Coffee ..!

Sangat mujarabbbb okey...!







Mineral Coffee dah biasa dengar kan khasiatnya. So entry ni kita nak crita pasal kehebatan Garlic ni pulak. 

So Garlic Tablet ni :


  • Mengaplikasikan teknologi canggih untuk mengekstrak intipati bawang putih
  • Menyingkirkan rasa tajam dan bau yang tidak menyenangkan & mengekalkan keberkesanan dan nutrisi bawang putih.
  • Mengandungi puluhan ramuan yang berguna termasuk: 33 jenis sulfida, 17 jenis asid amino, mineral termasuk germanium, kalsium, besi, kalium, magnesium, selenium, zink dan vitamin seperti Vitamin A, Vitamin B1, Vitamin C dan sebagainya.
  • Berguna untuk melawan kolesterol dalam badan dengan membekalkan kolesterol baik (HDL)
  • Menurunkan kolesterol tidak baik (LDL)
  • Mengurangkan trigliserida.
  • Tidak merangsangkan membran lendir perut, mudah diserap oleh usus kecil dan kesannya berlipat ganda.

 


Apakah kesan bawang putih?
Bawang putih kaya dengan nutrien, komponennya berfungsi untuk membantu menyelaras insulin, menurunkan lemak darah, melambatkan proses penuaan, mencegah artritis, membasmi kuman dan melegakan keradangan dan mencegah mutasi sel.


Adakah mulut berbau selepas mengambil Hai-O Garlic?

Hai-O Garlic mengaplikasikan teknologi canggih untuk mengekstrak intipati bawang putih untuk menyingkirkan rasa tajam dan baunya yang tidak menyenangkan. Maka mulut tidak akan berbau selepas mengambilnya.

Jika bawang putih ditambah dalam lauk seharian, adakah kita perlu mengambil lagi Hai-O Garlic?
Sebahagian besar nutrisi bawang putih telah dirosakkan selepas bawang putih dimasak dalam suhu tinggi. Namun, Hai-O Garlic mengaplikasikan teknologi canggih untuk mengekstrak intipati bawang putih, dapat mengekalkan nutrisi bawang putih dan lebih sihat untuk badan.


Adakah nilai nutrisi bawang putih lebih tinggi jika ia dimakan terus?
Jika bawang putih dimakan terus, ia perlu dihiris dan terdedah kepada udara kira-kira 15 minit supaya ia dapat bergabung dengan oksigen untuk menghasilkan allicin. Kemudian ia perlu dikunyah dengan seragam demi memastikan nilai nutrisi bawang putih dapat berfungsi sepenuhnya. Namun, rasa bawang putih yang tajam dan meninggalkan bau busuk dalam mulut, dan menyebabkan kebanyakan orang tidak dapat menerimanya.





Bolehkah kanak-kanak dan ibu mengandung mengambil Hai-O Garlic?Kanak-kanak berumur 3 tahun dan ke bawah tidak dicadangkan untuk mengambil, sementara kanak-kanak berumur 3 tahun dan ke atas pula perlu mengurangkan saiz pengambilan kepada separuh. Nilai nutrisi bawang putih adalah tinggi, dapat menguatkan daya keimunan dan stamina bagi ibu mengandung. Jika ibu mengandung mempunyai tanda keguguran atau sering menghadapi masalah keguguran, terutamanya mereka yang bersusuk badan panas, adalah dicadangkan supaya mengelakkan makanan pedas seperti bawang putih dan cili.


SEMBELIT KE TAK LEPAS MAKAN HAI-O GARLIC?>>>>>OH TIDAKKKK!!!
~~ Seronok nye hari ini bila datang kerja je,Kawan panggil,kakkk best la garlic ni…Semalam saya mula makan tp lawas sangat..Kalau tidak kena tunggu 2-3 hari baru blh buang air besarrr, Baru je ambil garlic 2biji tapi melawas la kakkk,suka saya katenye…Bukan dia sorang je ckp macam tu…Ada lagi seorang kawan saya ni pulak cakap…Kak saya lepas makan garlic x sempat nak tunggu lps makan je lawas..Sampai keluar lender…lemak kot…Lepas tu dia ckp seluar dia da longgar padahal br makan seminggu je garlic…Best kan testimoni saya lepas ni mesti x blh miss makan garlic..Bagi yang ada masalah sembelit & ingin kempiskan perut dgn cara semulajadi & x menyakitkan …


So, mmg best giler kan Garlic ni. tapi di ulang ...!!
kalau nak kesan yg menakjubkan ambik dgn Mineral Coffee juga okey.! Mineral Coffee ni berunsur alkali. dapat menyingkirkan asid2 dan toksid juga melalui campuran garam buluh di dalamnya.. lagi la senang kerja nak pecah lemak tepu anda itewww..! ;)


BERMINAT??
JOM ODER WHATSAPP 014-5232010 ZATIE 

*SILA MOHON KEBENARAN UNTUK COPY* PLEASE CREDIT TO http://zatiecatalyst.blogspot.com

0 comments:

Sila isi borang order di sini. DALAM MASA 24 JAM KAMI AKAN REPLY.

FULL NAME :
EMAIL ADDRESS *DOUBLE CHECK*
H/P NO :
STATUS : REGULAR CUSTOMER
NEW CUSTOMER
AGEN/DEALER
MINI STOKIS
STOKIS
FULL HOME/OFFICE/COLLEGE ADDRESS *POSCODE*
TABITA SKINCARE : TRIAL PACK A STANDARD : RM110
TRIAL PACK B PREMIUM : RM150
REGULAR PACK : RM260
EXCLUSIVE PACK : RM290
SELECT ORDER HOT PRODUCT 2014 : AURAWHITE GLUTACOLLAGEN : RM120
K COLLY SWEET 17 : RM120
PERLA COFFEE : RM59.90
PERLA CHOC MILK : RM65.90
MIRACLE SLIMMING COFFEE : RM100
DOUBLE STEMCELL : 4 KOTAK RM335
EMILAY WHITENING : RM30
EMILAY COLLAGEN : RM30
EMILAY BREAST : RM30
FIGURE UP : RM30
ROYAL SLIM LISHUO MAGIC : RM110
RADIGLOW SKINFINITI : RM180
HAIR ROSE PERFUME : RM25
SKINCERITY MASKER ROLL ON : RM200
BELVYA MAGIC SCRUB : RM85
SELECT ORDER CATALYST PRODUCT : VCO SOFTGEL CAPSULE : RM39.90(SM)/RM43.90(SS)
VCO PURE OIL : RM39.90(SM)/RM43.90(SS)
CATALYST COLLAGEN : RM59.90(SM)/RM 65.90(SS)
CATALYST FIBRE DRINK : RM59.90(SM)/RM65.90(SS)
CATALYST MIND STAR : RM59.90(SM)/RM 65.90(SS)
CATALYST HAIR TREATMENT : RM39.90(SM)/RM 43.90(SS)
CATALYST HAIR REVITALIZER : RM39.90(SM)/RM 43.90(SS)
CATALYST MEXOREA : RM40.00(SM)/RM45.00(SS)
CATALYST FEMME VITA : RM45.00(SM)/RM49.00(SS)
CATALYST MEN VITA : RM45.00(SM)/RM49.00(SS)
CATALYST AMBIENCE : RM259
CATALYST CUR:V : RM259
SELECT ORDER SNE PRODUCT : SNE BEUTSKIN ESSENCE : RM250 / MEMBER RM210
SNE CAPSULE : RM220 / MEMBER RM198
SNE SLIMMERZ CAPSULES: RM350 / MEMBER RM295
SNE EXCEL TEA : RM90 / MEMBER RM75
SNE ARTERDARDY : RM230 / MEMBER RM199
SNE REBOND ESSENCE : RM242 / MEMBER RM198
SNE WIS-D ESSENCE : RM220 / MEMBER RM189
SNE SEABUCK ACTIV : RM90 / MEMBER RM75
SNE VITAL + ESSENCE : RM220 / RM180
SELECT ORDER PINKISH BEAUTY PRODUCT : PINKISH BEAUTY GOLDEN COLLAGEN GEL : RM59.90
PINKISH BEAUTY GLUTA COLLAGEN GEL : RM45.90
PINKISH BEAUTY GLUTA COLLAGEN SOAP : RM35.00
PINKISH BEAUTY BB ROYAL GEL : RM39.90
PINKISH BEAUTY GLUTA AMAZING LOTION : RM52.90
PINKISH BEAUTY DEODORANT ROLL-ON WHITENING : RM30.00
PINKISH BEAUTY FEMININE WASH GEL : RM30.00
SELECT ORDER VITAMIN PRODUCT : VITAMIN E SOFTGEL NOREFAL : RM130/100 BIJI
VITAMIN C 1000MG : RM60/100 CAPSULE
SELECT ORDER FELINNA BEAUTY PRODUCT : FELINNA INCHLOSS LOTION : RM50
FELINNA PMCVC CAPSULE : RM70
SELECT ORDER MAIXARA PRODUCT : MAIXARA C-SENTIAL : RM80
MAIXARA SLIM LOOK LOTION : RM50
MAIXARA WHITE ESSENTIAL : RM80
MAIXARA MIRACLE ESSENCE : RM80
SELECT ORDER MAKE UP PRODUCT : TONY TINT : PINK - RM20(SM) , RM30(SS)
TONY TINT : RED - RM20(SM) , RM30(SS)
BEDAK ARAB RUSSET/50GRAM : RM60
BEDAK ARAB RUSSET/25GRAM : RM40
BEDAK TANAKA 40 GRAM : RM15
SUPRA KRYOLAN FOUNDATION/10 GRAM : RM40
EYE MASK COLLAGEN : 1 PCS RM2
SHISEIDO BLACK MASK : 1 PCS RM2
FINAL ORDER *REQUIRED*
PAYMENT :
SETTLE PAYMENT WITHIN : NOW
24 HOURS
48 HOURS
OTHER QUESTION *NO REQUIRED*

Put a website form like this on your site.