PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Friday, September 4, 2015

QU PUTEH COLLAGEN DRINK - KULIT PUTIH DAN GEBU




Antara kandungan dalam Qu Puteh adalah :




1 . Solar Vitis - Adalah stem sel yang di ekstrak daripada buah anggur menggunakan "Solar Vitis adalah berdasarkan kepada sel-sel stem yang diperoleh daripada kultivar anggur tertentu yang telah diperolehi melalui teknologi PhytoCellTec."



Teknologi Phyto Cell.

Solar Vitis berfungsi melindungi dan mengekalkan aktiviti sel stem epidermis:
• Melindungi sel-sel stem kulit daripada kesan pancaran UV
• Melambatkan penuaan sel-sel penting
• Melawan sel penuaan 

2. Mawar Alp (Alp Rose) -Adalah stem sel yang di ekstrak daripada Mawar Alp menggunakan Teknologi Phyto Cell.

"Alpine mawar adalah bunga Swiss biasa yang berkembang pada ketinggian 1500 - 3000 m. Dalam persekitaran yang berbeza, mereka mampu hidup dalam keadaan melampau seperti sejuk, pancaran UV dan kekeringan. PhytoCellTec Mawar alp membantu mengekalkan sel-sel stem kulit dan melindungi sel-sel ini dari pancaran UV". 


• Meningkatkan daya hidup kulit sel stem
• Meningkatkan pertumbuhan semula epidermis
• Meningkatkan fungsi kulit
• Membantu kulit mengadaptasi terhadap cuaca yang melampau


3. Epal Swiss -Adalah stem sel yang di ekstrak daripada epal dari baka yang terpilih and terbaik menggunakan Teknologi Phyto Cell.

"Mengapa epal? Melalui kajian yang dia lakukan, epal adalah antara buah-buahan yang menpunya jangka hayat yang panjang dan mampu mengekalkan kesegarannya dalam masa yang lama."

Kebaikan Lain:
• mampu mangekalkan dan meningkatkan kesegaran kulit
• menghaluskan kan permukan kulit


4. Argan (Pati minyak argan) -Adalah stem sel yang di ekstrak daripada pokok argan (Argania spinosa L.) dan terbaik untuk kebanyakkan nutrition, kosmetik dan kebanyakkan perubatan kecantikkan lain.

Antara kandungan dalam minyak Argan :
- Tocopherols (vitamin E) 
- Phenol 
- carotene
- Squalene: kompaun organik asli yang di ekstrak dari tumbuh-tumbuhan yg membolehkan kulit kita lembut dan sihat serta mengandungi anti penuaan yg mampu melindungi kulit dari pencemaran udara yg teruk.


" Minyak ini seringkali disyorkan untuk kejelitaan wajah, kandungan Vitamin E yang tinggi menggalakkan kulit yang sihat.Penggunaan kerap telah membuktikan ianya menjadikan wajah lebih berseri dan menawan.
Malahan masalah kulit yang teruk seperti eczema ataupun ruam dan jerawat boleh dipulihkan secara efektif dengan minyak Argan. Kesan parut jerawat dan tona kulit tidak sekata dan menjadikan kulit semakin lembut dan bebas parut.
Ianya juga mengurangkan kedutan dan garis-garis halus pada kulit dan secara tak langsung melambatkan proses penuaan kulit. Selain itu Ianya juga boleh digunakan untuk rawatan kuku, urutan badan dan untuk penjagaan rambut."









BERMINAT??
JOM ORDER WHATSAPP 014-5232010 ZATIE 

HARGA SELEPAS LESS : RM180 SAHAJA

*SILA MOHON KEBENARAN UNTUK COPY* PLEASE CREDIT TO http://zatiecatalyst.blogspot.com

0 comments: